utorok 2. októbra 2012

Ako Zarobiť Na Forexe Aj Bez Peňazí a Obchodovania

Existujú 3 spôsoby ako zarobiť na Forexe:

1. Samostatne obchodovať
2. Kopírovať obchody niekoho skúsenejšieho
3. Sprostredkovať mi zákazníkov, ktorí budú kopírovať moje obchody.

Nuž a ako už názov článku napovedá, že sa dá na forexe zarobiť aj bez peňazí, tak si niečo povieme o spôsobe č. 3 - sprostredkovanie zákazníkov.


Možno ste už počuli o spoločnosti Zulutrade. Je to portál združujúci tisícky forexových obchodníkov. Ja si u nich vediem svoje obchody a cez túto spoločnosť si môžu ľudia kopírovať moje obchody.
Pozrite si moje štatistiky.
Samozrejme mám záujem o čo najviac následovníkov (tých čo kopírujú moje obchody) a preto Vám ponúkam túto lukratívnu formu sprostredkovania. Túto činnosť môžete vykonávať aj ako prácu z domu.

Ale pozrime sa na to koľko sa dá takto zarobiť.


Za každého doporučeného následovníka dostávate províziu z každého jeho obchodu.
Výška provízie sa pohybuje v rozmedzí $0.1 až $7.5 za obchod. Táto suma závisí od objemu jeho obchodu.
(1 micro-lot = provízia $0.1, 1 mini-lot = provízia $1 a 1 štandardný lot = provízia $7.5)
Ja v priemere uskutočním 20-30 obchodov za mesiac.


Teraz si na príklade ukážme možné zárobky:

Príklad 1.
Sprostredkujete 50 následovníkov, ktorý budú obchodovať 1 micro-lot na každý obchod

50 následovníkov x $0.1 (provízia) x 25 obchodov = $125 / mesiac

Príklad 2.
Sprostredkujete 50 následovníkov, ktorý budú obchodovať 1 mini-lot na každý obchod

50 následovníkov x $1 (provízia) x 25 obchodov = $1,250 / mesiac

Príklad 3.
Sprostredkujete 50 následovníkov, ktorý budú obchodovať 1 štandardný lot na každý obchod

50 následovníkov x $7.5 (provízia) x 25 obchodov = $9,375 / mesiac



Myslím, že čísla sú to určite zaujímavé.
Ďalšia výhoda je to, že ak už raz sprostredkujete následovníka, tak Vám bude provízia bežať tak dlho kým bude dotyčný kopírovať obchody. A keďže ja mám v úmysle obchodovať dlhé roky, tak pokiaľ budem týmto následovníkom vytvárať zisk, budú takisto kopírovať moje obchody po dlhú dobu.
A okrem toho, v prípade, že začnú obchodovať s micro lotmi, tak je pravdepodobné, že časom ako im porastie zisk, budú navyšovať svoje pozície, takže aj Vaše provízie budú rásť.


Takže ak Vás táto ponuka zaujala, stačí pár krokov a môžete začať.


Postup:

1. Zaregistrujte sa ako Zulutrade Partner.
2. Pridajte tento banner na svoje stránky


3. Ako odkaz na sprostredkovanie následovníkov na moje obchody použijete:
http://VAS-PARTNER-KOD.zulutrade.com/trader/158461

kde jednoducho namiesto VAS-PARTNER-KOD použijete ten čo ste si zadali do registrácie.

A to je všetko. Od tej chvíle, každý následovník, ktorý príde cez vašu partnerskú URL linku bude automaticky priradený k Vám a bude Vám generovať provízie.

Prajem veľa úspechov a ďakujem za spoluprácu